Flexibeler, efficiënter en niet plaatsgebonden werken!

In een wereld waar tijd kostbaar is en veiligheid voorop staat, brengt de XpertID App de oplossing voor het identificatieproces buiten het kantoor voor zowel notarissen en advocatuur alsmede hun cliënten. Maak kennis met een identificatieproces dat niet alleen snel en gemakkelijk is, maar ook de integriteit en nauwkeurigheid waarborgt die essentieel zijn voor uw rol als notaris en poortwachter.

Mobiele App

Voordelen XpertID App

  • Gemak onderweg: Met de smartphone-app (beschikbaarvoor Android en iOS) kunt u nu eenvoudig ID-documenten controleren, waar u ook bent.
  • Naadloze synchronisatie: De gescande gegevens worden automatisch verwerkt in NEXTassyst, precies zoals u op kantoor gewend bent met de WID-scanner van Restport technologies.
  • Privacy gegarandeerd: We respecteren de privacy van uw kantoor en uw cliënten. Alle gescande gegevens blijven binnen uw kantoor en worden NIET gedeeld met derde partijen.
  • Wereldwijde compatibiliteit: Met de app kunt u ID-documenten van over de hele wereld controleren.
  • Verifieer met vertrouwen: De in de app geïntegreerde referentie documentendatabase stelt u in staat om ID-documenten nauwkeurig te verifiëren op basis van hun echtheidskenmerken.

Hoe werkt het?

Hoe werkt de XpertID App in de praktijk? Bekijk het in deze video:

 

Download hier onze printbare leaflet: